6 juli 2015

Aan de eettafel

Zelf zit ik het liefst aan de eettafel, computeren, freubelen en natuurlijk eten. Een paar weken geleden kreeg ik een mooie ronde eettafel en de grote middenpoot heb ik wit gemaakt en het blad gebeitst. De tafel is mooi geworden maar om aan te computeren en freubelen is een ronde tafel echt niet handig, dat heb ik mij nooit gerealiseerd. ik mis een stuk om mijn armen op te laten rusten. Als ik dat had geweten....



Een tafel als deze is bij mij weggegaan met pijn in mijn hart, de poten waren inmiddels al een eind poreus van de houtworm. Dat had ik kunnen behandelen maar met huisdieren ben ik niet gek op die gif spullen en moest het ook ieder jaar nog herhalen.


Wat een heerlijk begin van de dag!


Stoelen in allemaal een ander kleurtje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten