16 mei 2014

Oude ramen

Ik vond een aantal leuke ideeën met oude ramen.
Een groot raam tegen een muur gezet met een draadmandje er aan voor opberg ruimte.


Vergroot je favoriete foto flink uit en plaats deze achter een oud raam, mooi!! 

Oude ramen als afscheiding van de douche

Mooie room dividers gemaakt van frames van ramen.

Een schoolbord kalender op een groot raam

Een kas van oude ramen

Leuke tafel

En als je het geluk hebt een raam met 24 vakjes te vinden kun je er een advent kalender van maken.

2 opmerkingen:

  1. erg mooi die kas gemaakt van oude ramen.
    zou zo iets ook graag willen laten maken voor een kleine plaatsje
    kent u misschien iemand uit mijn woonplaats Geldrop of omgeving die dit
    voor een betaalbaar prijsje voor mij zou willen maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg mooi die kas gemaakt van oude ramen.
    zou zo iets ook graag willen laten maken voor een kleine plaatsje
    kent u misschien iemand uit mijn woonplaats Geldrop of omgeving die dit
    voor een betaalbaar prijsje voor mij zou willen maken?

    BeantwoordenVerwijderen