16 juni 2012

Keukens

Binnenkort ga ik serieus beginnen aan het opknappen van mijn keuken. Het gordijn kwam aan een kant ineens naar beneden, blijkt de ophangbevestiging aan die kant te zijn afgebroken. De nieuwe rolgordijnen in antrasietkleur zijn al nieuw gekocht.
Over de kleur waarin ik de kastdeurtjes wil schilderen twijfel ik nog, of dit grijs.
of dit wit
Maar toen zag ik deze foto
en alles klopt aan deze keuken (nou ja, op de opstelling na). Ik ben gek op een betonnen aanrechtblad en deze kleur is supermooi. én er zit zo'n prachtige tegeltjes gootsteen in! Dat in combinatie met de witte kastdeurtjes maakt het plaatje voor  mij compleet.
Ik denk dat ik er uit ben.
Wel wil ik graag een afzuigkap met schouw en daar vind ik dit wel heel gaaf voor met natuurlijk de tekst van het recept er op.

Tegen de andere muur wil ik graag een hoge kast en kijk eens wat ik tegen kwam, deze kasten naast de schouw zijn precies wat ik bedoel, heel mooi met bovenin kleine ruitjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten